Efekty i cele:

  • Dowiesz się, jak zarządzać swoimi emocjami i zadbać o pozytywne nastawienie w kontakcie z "trudnym klientem",
  • Zmienisz swoje nastawienie i sposób reagowania na emocje klienta,
  • Rozwiniesz w sobie empatię i nauczysz się reagować w empatyczny sposób na niezadowolenie klienta,
  • Zaopiekujesz się obiekcjami klienta, dopasowując swoją komunikację do charakteru jego reakcji,
  • zachowasz się profesjonalnie i zadbasz o pozytywny wizerunek firmy, gdy zaskoczy Cię trudny klient lub inna niekomfortowa sytuacja
  • Asertywnie zareagujesz na przekraczanie przez klienta Twoich granic.

Metody wykorzystywane w szkoleniu:

Na szkoleniu wykorzystywane będą metody warsztatowe, gry symulacyjne, konwersatorium i mini pigułki wiedzy.

Program:

  1. Rola emocji i nastawienia w kontakcie z Klientem:
    • rola własnego nastawienia do innych – budowanie pozytywnego nastawienia,
    • samoświadomość a kontakt z Klientem,
    • zmiana myślenia o sobie i innych kluczem do sukcesu,
    • przekonanie i stereotypy,
    •  własne ograniczenia i możliwości,
    • zamiana hamujących nawyków.
  2. Komunikacja w obsłudze Klienta:
    • bariery komunikacji – dlaczego ludzie mają trudności w porozumiewaniu się, analiza ograniczeń i możliwości SWOT,
    • test „mój styl komunikacji”- analiza własnego stylu komunikacyjnego,
    • techniki skutecznej komunikacji i ich wpływ na obsługę klienta,
    • „sztuka zadawania pytań” – od ogółu do szczegółu. technika lejka – zadawanie pytań, zmierzających do celu, czyli uzyskania oczekiwanej odpowiedzi. pytanie otwarte, zamknięte, sugerujące, hipotetyczne,
    • rozpoznawanie ukrytych potrzeb klienta, metoda nurkowania, identyfikacja typu, dążeń i sytuacji klienta,
  3. Komunikacja- jak wzmacniać przekaz:
    • jak nawiązać dialog z osoba postrzegającą świat w odmienny sposób niż ja? Dopasowanie własnego modelu do modelów świata innych,
    • siła komunikacji niewerbalnej – dlaczego zwracamy szczególną uwagę na to jak się zachowujemy oraz jak odbierają nas inni. Jak stworzyć spójny wizerunek podczas przekazu by poziom werbalny i niewerbalny był identyczny?
    • techniki budowania wiarygodności przekazu : ton głosu, gesty, słowa,
    • dopasowanie się do rozmówcy, czyli odzwierciedlanie swoim zachowaniem zachowania partnera w rozmowie. Neurony lustrzane.
  4. Narzędzia komunikacji podczas obiekcji Klienta. Komunikacja w sytuacji konfliktowej:
    • zdania, zwroty doceniające i dowartościowujące Klienta,
    • argumentacja i przekonywanie do swoich racji. Rola argumentów, faktów, konkretnych informacji w procesie reklamacji,
    • język korzyści,
    • techniki przekonywania: zmiana perspektywy, metoda FBI,
    • intonacja głosem,
    • techniki lingwistyczne – słowa, które uspokajają,
    • słowa, które wyzwalają gniew klienta.
  5. Wywieranie wpływu i manipulacje ze strony Klientów – rozpoznawanie i przeciwdziałanie. Elementy języka perswazji:
    • istota manipulacji i perswazji,
    • model przetwarzania informacji i elementy filtrujące informację,
    • technika „dostrajania” i „prowadzenia”. Moc i magia słowa,
    • techniki wywierania wpływu – reguły i techniki wywierania wpływu.
  6. Asertywność, czyli umiejętność bronienia swoich praw w kontakcie z Klientami:
    • asertywność i jej definicje,
    • perswazja i asertywność w odpowiadaniu na niezadowolenie klientów,
    • zachowania agresywne i uległe – diagnoza własnego poziomu asertywności,
    • rola empatii,
    • techniki pracy z trudnym klientem wykorzystujące asertywność,
    • komunikat Ja,
    • wyrażanie osobistych opinii i przekonań,
    • umiejętność odmawiania w sposób konstruktywny,
    • reagowanie na emocje,
    • model reagowania na emocje niezadowolonego i agresywnego klienta,
    • rozwijanie umiejętności radzenia sobie z krytyką klientów,
    • stawianie granic „trudnemu” klientowi.
  7. Sposoby radzenia sobie z sytuacjami stresowymi w kontakcie bezpośrednim/telefonicznym z Klientem:
    • stres a kontakt z klientami – czyli jak przekształcić trudne sytuacje w pozytywne relacje na przyszłość,
    • emocje – jak sobie z nimi radzić i jak wykorzystywać.

icon wykladowca

Wykładowca:

Berenika Joanna Gocłowska - socjolog, doradca zawodowy i psychospołeczny, trener biznesu i szkoleniowiec. 

icon kalendarz

Termin:

17.05.2024 r.  w godz. 10.00 - 15.00

icon miejsce

Miejsce: Hotel Radisson BLU, Szczecin, Plac Rodła 10, I piętro, sala Sienkiewicz.

 

icon cena

Cena:  

Cena za udział w szkoleniu on-line to 390 zł od osoby

Cena za udział w szkoleniu stacjonarnie to 460 zł od osoby

 

Cena obejmuje:

  • 6 godz. lekcyjnych zajęć  
    • zajęć on-line z wykorzystaniem własnych komputerów, laptopów lub smartfonów. Komputery powinny mieć nieprzerwany dostęp do sieci, możliwość zadawania pytań przez wbudowany mechanizm czatu lub połączenie wideo,
    • lub "stacjonarnie" (zapewnione miejsce w sali wykładowej, przerwa kawowa i poczęstunek),
  • materiały seminaryjne
  • zaświadczenia o ukończeniu szkolenia

 


 

Warunki uczestnictwa:

  • przesłanie karty zgłoszenia do 10.05.2024 r. do firmy FORTIS (Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., faksem 91 434-24-92 lub online);
  • wniesienie opłaty za udział w szkoleniu w terminie do 10.05.2024 r. na konto:

FORTIS Ośrodek Szkoleniowo-Seminaryjny
nr r-ku: 71 1140 2004 0000 3802 8440 2402 (mBank S.A.)

Uwaga: Zmiana numeru konta !

  • Rezygnację przyjmujemy najpóźniej na 7 dni przed szkoleniem w formie pisemnej (e-mail). Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia kosztów w 100%. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty.
  • FORTIS zastrzega sobie prawo odwołania szkolenia z przyczyn od organizatora niezależnych, przy całkowitym zwrocie kwot wpłacanych na rzecz organizatora

pobierz kartę zgłoszenia prześlij zgłoszenie elektronicznie

Szkolenia otwarte w Szczecinie - tresci

Szkolenia  otwarte w Szczecinie

Oferujemy Państwu kompleksowe szkolenia z zakresu prawa podatkowego, prawa pracy, świadczeń ZUS, zarządzania kadrami i HR, KPA, rachunkowości oraz szkolenia z zakresu ochrony danych osobowych. Szkolenia prowadzone są przez wykwalifikowanych specjalistów i doświadczonych trenerów w siedzibie firmy, bądź w salach hoteli szczecińskich. Szkolenia mogą być dofinansowane z Krajowego Funduszu Szkoleniowego http://fortis.szczecin.pl/dofinansowanie. Zachęcamy do zapoznania się z ofertą naszego ośrodka szkoleniowo-seminaryjnego Fortis w Szczecinie i zapraszamy do kontaktu.

Przeprowadzamy także szkolenia zamknięte dla pracowników, które w pełni dostosowujemy do indywidualnych potrzeb klientów naszej firmy. Zapraszamy do zapoznania się z ofertą.

Scroll