Cel szkolenia:

Celem szkolenia jest doskonalenie umiejętności efektywnego komunikowania się z otoczeniem oraz wywierania założonego wpływu na partnerów interakcji. Treści wypełniające program szkolenia stanowią zwartą tematycznie całość ukierunkowaną na rozwijanie wiedzy i praktycznych umiejętności w zakresie przekazywania i odbioru informacji, wywierania wpływu za pomocą technik werbalnych i niewerbalnych, budowania skutecznych procedur przekazu wewnątrz organizacji i w jej kontaktach z otoczeniem, perswazji oraz negocjacji, a także radzenia sobie w sytuacjach konfliktowych. Wiedza ta i umiejętności przydatne są w codziennej pracy kierowników różnych szczebli, pracowników odpowiedzialnych za kontakty z otoczeniem biznesowym i klientami oraz sprzedających produkty i usługi. Daje możliwość usystematyzowania i rozszerzenia wiedzy o psychologicznych uwarunkowaniach skuteczności przekazu, wywierania wpływu na uczestnikach interakcji oraz radzenia sobie z pojawiającymi się problemami i zakłóceniami w tym zakresie. Dzięki stosowanym metodom uczy, a zarazem pozwala uzyskać wgląd i orientację we własnych silnych i słabych stronach. Koryguje nieefektywne lub błędne nastawienia, pozwala wyeliminować żmudny i często bolesny proces uczenia się na własnych błędach.

Metoda:

Szkolenie będzie prowadzone w formie seminaryjno-warsztatowej, przewidziane są również indywidualne konsultacje. Uczestnicy zostają wyposażeni w narzędzia i materiały uatrakcyjniające oraz optymalizujące proces szkolenia.

Program:

  1. Interakcja - komunikacja – przekonywanie – zjednywanie.
  2. Właściwości nadawcy:
    • wiarygodność,
    • atrakcyjność,
    • zdolność empatii,
    • „złote maksymy”.
  3. Właściwości przekazu:
    • zawartość treściowa przekazu,
    • pytania i odpowiedzi,
    • argumentacja – racjonalna i emocjonalna,
    • rola powtórzeń,
  4. Kanały przekazu:
    • wprost,
    • przekaz z wykorzystaniem pośredników,
    • poczta, telefon, e-mail.
  5. Odbiorca:
    • czynniki generatywne,
    • poziom wykształcenia,
    • płeć,
    • cechy osobowościowe.
  6. Typologia i rodzaje argumentacji:
    • „marchewka i kij”,
    • wzmocnienia dodatnie i ujemne.
  7. Perswazja i sugestia w komunikacji:
    • fazy perswazji,
    • argumenty perswazyjne,
  8. Komunikacja niewerbalna:
    • znaczenie mowy ciała,
    • intencja, a nieświadome sygnały mowy ciała,
    • praca z głosem,
    • postawa, gestykulacja i mimika.
  9. Formy komunikacji grupowej i organizacyjnej:
    • komunikacja pionowa,
    • komunikacja pozioma,
    • sieci komunikacyjne.

 


icon wykladowca

Wykładowcy:

Grzegorz Burszewski - psycholog, wieloletni trener z doświadczeniami doradczymi i szkoleniami w zakresie psychologicznych aspektów organizacji wykorzystania zasobów ludzkich (negocjacje, komunikacja interpersonalna, sprzedaż i obsługa klientów).

icon kalendarz

Termin:

7 listopada 2019 r. w godz. od 1000 do 1500

icon miejsce

Miejsce:

siedziba Fortis, Szczecin, ul. Jagiellońska 86/6, 2 piętro.

icon cena

Cena:

360 zł od osoby

Cena obejmuje:

  1. 6 godz. lekcyjnych wykładu,
  2. materiały seminaryjne,
  3. poczęstunek podczas zajęć,
  4. zaświadczenie o ukończeniu szkolenia.

Warunki uczestnictwa:

  • przesłanie karty zgłoszenia do 31.10.2019 r. do firmy FORTIS (Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., faksem 91 434-24-92 lub online);
  • wniesienie opłaty 360 zł za udział w szkoleniu w terminie do 31.10.2019 r. na konto:
    FORTIS Ośrodek Szkoleniowo-Seminaryjny
    Santander Bank Polska S.A. 3 o/Szczecin
    Nr r-ku: 54 1090 1492 0000 0000 4900 8645
  • Rezygnację przyjmujemy najpóźniej na 7 dni przed szkoleniem w formie pisemnej (e-mail). Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia kosztów w 100%. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty.
  • FORTIS zastrzega sobie prawo odwołania szkolenia z przyczyn od organizatora niezależnych, przy całkowitym zwrocie kwot wpłacanych na rzecz organizatora

pobierz kartę zgłoszenia ZGŁOSZENIE ONLINE

Szkolenia otwarte w Szczecinie - tresci

Szkolenia  otwarte w Szczecinie

Oferujemy Państwu kompleksowe szkolenia z zakresu prawa podatkowego, prawa pracy, świadczeń ZUS, zarządzania kadrami i HR, KPA, rachunkowości oraz szkolenia z zakresu ochrony danych osobowych. Szkolenia prowadzone są przez wykwalifikowanych specjalistów i doświadczonych trenerów w siedzibie firmy, bądź w salach hoteli szczecińskich. Szkolenia mogą być dofinansowane z Krajowego Funduszu Szkoleniowego http://fortis.szczecin.pl/dofinansowanie. Zachęcamy do zapoznania się z ofertą naszego ośrodka szkoleniowo-seminaryjnego Fortis w Szczecinie i zapraszamy do kontaktu.

Przeprowadzamy także szkolenia zamknięte dla pracowników, które w pełni dostosowujemy do indywidualnych potrzeb klientów naszej firmy. Zapraszamy do zapoznania się z ofertą.

Scroll