Zasady i tryby stosowania e-doręczeń po dniu 30 grudnia 2023 r. - zmiany w regulacji KPA wprowadzone ustawą o doręczeniach elektronicznych
Program:
- Rodzaje, charakterystyka i hierarchia poszczególnych trybów doręczeń w regulacji KPA
- rodzaje i tryby doręczeń wprowadzone do KPA ustawą o doręczeniach elektronicznych
- warunki i kolejność stosowania poszczególnych trybów doręczeń
- podmioty zobowiązane i zasady dokonywania doręczeń po dniu 30 grudnia 2023 r.
- uwarunkowania odstępstw od konieczności stosowania trybów obowiązujących
od dnia 30 grudnia 2023 r.
- Adres i skrzynka do doręczeń elektronicznych dla podmiotu publicznego i prywatnego
- wniosek o założenie adresu do e-Doręczeń w Bazie Adresów Elektronicznych (BAE)
- skutki procesowe posiadania adresu w BAE przez podmiot publiczny i prywatny
- znaczenie i zasady wykorzystania w doręczeniach elektronicznych skrzynki e-PUAP
- e-doręczenia a tzw. „zwykły mail”
- Nowe tryby doręczeń elektronicznych obowiązujące od dnia 30 grudnia 2023 r.
- Publiczna Usługa Rejestrowanego Doręczenia Elektronicznego (PURDE) – zasady i tryb doręczeń oraz relacja z innymi trybami
- Publiczna Usługa Hubrydowa (PUH) – zasady i tryb doręczeń
- Umowy i koszty doręczeń związane z korzystaniem z PURDE i PUH
- PURDE i PUH a Kwalifikowana Usługa Rejestrowanego Doręczenia Elektronicznego (KURDE)
- Uwagi praktyczne w zakresie zasad i skutków stosowania e-doręczeń
- Dyskusja
![]() | Wykładowca: Dr hab. prof. US Przemysław Kledzik - doktor habilitowany nauk prawnych, radca prawny, profesor uczelni na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Szczecińskiego, w latach 2006-2013 pracownik Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Szczecinie, od 2013 r. członek, a od 2017 r. prezes Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Gorzowie Wlkp., autor licznych publikacji z zakresu prawa administracyjnego, w szczególności postępowania administracyjnego, sądowaadministracyjnego oraz egzekucyjnego w administracji, od 2005 r. prowadzi specjalistyczne szkolenia dla radców prawnych oraz pracowników urzędów administracji publicznej, w tym członków samorządowych kolegiów odwoławczych, pracowników administracji rządowej i samorządowej, a także pracowników NIK i ARiMR. |
![]() | Termin: 10.01.2024 r. w godz. 10.00 - 15.00 |
![]() | Miejsce: Hotel Radisson BLU, Szczecin, Plac Rodła 10, I piętro, sala Reymont. |
![]() | Cena: Cena za udział w szkoleniu on-line to 390 zł od osoby Cena za udział w szkoleniu stacjonarnie to 460 zł od osoby
Cena obejmuje:
|
Warunki uczestnictwa:
- przesłanie karty zgłoszenia do 3.01.2024 r. do firmy FORTIS (Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., faksem 91 434-24-92 lub online);
- wniesienie opłaty za udział w szkoleniu w ciągu 7 dni po otrzymaniu faktury, po szkoleniu.
- Rezygnację przyjmujemy najpóźniej na 7 dni przed szkoleniem w formie pisemnej (e-mail). Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia kosztów w 100%. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty.
- FORTIS zastrzega sobie prawo odwołania szkolenia z przyczyn od organizatora niezależnych, przy całkowitym zwrocie kwot wpłacanych na rzecz organizatora
pobierz kartę zgłoszenia prześlij zgłoszenie elektronicznie