Procedura reklamacji
- Uczestnik ma prawo do złożenia reklamacji w terminie 7 dni kalendarzowych od daty zakończenia świadczenia usługi szkoleniowej
- Reklamacja musi zostać złożona w formie pisemnej listem poleconym, mailem lub osobiście na adres 70-437 Szczecin, ul. Jagiellońska 86/6. Za datę złożenia reklamacji o której mowa w pkt 1 powyżej uznaje się datę stempla pocztowego lub datę wpływu wiadomości e-mail lub złożenia osobiście
- Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać:
- Nazwę firmy oraz imię i nazwisko uczestnika
- Temat szkolenia, termin i miejsce realizacji
- powód reklamacji wraz z uzasadnieniem
- Zgłoszona reklamacja zostanie rozpatrzona przez Usługodawcę nie później niż w ciągu 14 dni kalendarzowych liczonych od momentu jej otrzymania. W uzasadnionych przypadkach czas ten może ulec wydłużeniu (np. konsultacje prawne, opinia rzeczoznawcy). O decyzji co do rozpatrzenia reklamacji usługodawca zostanie powiadomiony drogą pocztową i drogą elektroniczną
- Możliwe formy rekompensaty w przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji:
- całkowity lub częściowy zwrot kosztów usługi szkoleniowej
- możliwość ponownego uczestnictwa w szkoleniu o tej samej tematyce w najbliższym możliwym czasie
- rabat na kolejna usługę
- inne – do uzgodnienia z klientem
- Firma FORTIS zastrzega sobie prawo do pozostawienia reklamacji bez rozpatrzenia w przypadku gdy reklamacja zostanie złożona po przekroczeniu terminu, o którym mowa w pkt 1 powyżej lub będzie wynikać z nieznajomości postanowień niniejszego regulaminu.
Postępowanie w przypadku Nieprzewidzianych sytuacji
- W przypadku, gdy wykładowca nie może wykonać usługi w wyznaczonym terminie zgłasza ten fakt do biura firmy oraz podaje kolejne możliwe terminy realizacji. Pracownicy kontaktują się telefonicznie z uczestnikami zapisanymi na szkolenie i ustalają nowy termin szkolenia, najlepiej taki który odpowiada wszystkim uczestnikom. Zamiana wykładowcy, tzw. zastępstwo jest stosowane w naszej firmie w ostateczności.
- W przypadku braku dostępności sali szkoleniowej w zaplanowanym terminie, następuje zmiana miejsca realizacji szkolenia. Pracownicy podejmują próbę znalezienia sali w hotelu o tym samym lub zbliżonym standardzie, w terminie pierwotnie zaplanowanym. Jeżeli sala rezerwowa nie zostanie znaleziona ustala się nowy termin szkolenia.