Reklamacje

Procedura reklamacji

  1. Uczestnik ma prawo do złożenia reklamacji w terminie 7 dni kalendarzowych od daty zakończenia świadczenia usługi szkoleniowej
  2. Reklamacja musi zostać złożona w formie pisemnej listem poleconym, mailem lub osobiście na adres 70-437 Szczecin, ul. Jagiellońska 86/6. Za datę złożenia reklamacji o której mowa w pkt 1 powyżej uznaje się datę stempla pocztowego lub datę wpływu wiadomości e-mail lub złożenia osobiście
  3. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać:
    • Nazwę firmy oraz imię i nazwisko uczestnika
    • Temat szkolenia, termin i miejsce realizacji
    • powód reklamacji wraz z uzasadnieniem
  4. Zgłoszona reklamacja zostanie rozpatrzona przez Usługodawcę nie później niż w ciągu 14 dni kalendarzowych liczonych od momentu jej otrzymania. W uzasadnionych przypadkach czas ten może ulec wydłużeniu (np. konsultacje prawne, opinia rzeczoznawcy). O decyzji co do rozpatrzenia reklamacji usługodawca zostanie powiadomiony drogą pocztową i drogą elektroniczną
  5. Możliwe formy rekompensaty w przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji:
    • całkowity lub częściowy zwrot kosztów usługi szkoleniowej
    • możliwość ponownego uczestnictwa w szkoleniu o tej samej tematyce w najbliższym możliwym czasie
    • rabat na kolejna usługę
    • inne – do uzgodnienia z klientem
  6. Firma FORTIS zastrzega sobie prawo do pozostawienia reklamacji bez rozpatrzenia w przypadku gdy reklamacja zostanie złożona po przekroczeniu terminu, o którym mowa w pkt 1 powyżej lub będzie wynikać z nieznajomości postanowień niniejszego regulaminu.

Postępowanie w przypadku Nieprzewidzianych sytuacji

  1. W przypadku, gdy wykładowca nie może wykonać usługi w wyznaczonym terminie zgłasza ten fakt do biura firmy oraz podaje kolejne możliwe terminy realizacji. Pracownicy kontaktują się telefonicznie z uczestnikami zapisanymi na szkolenie i ustalają nowy termin szkolenia, najlepiej taki który odpowiada wszystkim uczestnikom. Zamiana wykładowcy, tzw. zastępstwo jest stosowane w naszej firmie w ostateczności.
  2. W przypadku braku dostępności sali szkoleniowej w zaplanowanym terminie, następuje zmiana miejsca realizacji szkolenia. Pracownicy podejmują próbę znalezienia sali w hotelu o tym samym lub zbliżonym standardzie, w terminie pierwotnie zaplanowanym. Jeżeli sala rezerwowa nie zostanie znaleziona ustala się nowy termin szkolenia.
Bądź na bieżąco z naszymi szkoleniami

Zapisz się do naszego newslettera aby być na bieżąco z organizowanymi przez nas szkoleniami. Nie udostępnimy Twoich danych nikomu i będziemy pisać jedynie o wydarzeniach, które mogą Ciebie zainteresować.