Uczestnik ma prawo do złożenia reklamacji w terminie 7 dni kalendarzowych od daty zakończenia świadczenia usługi szkoleniowej
Reklamacja musi zostać złożona w formie pisemnej listem poleconym, mailem lub osobiście na adres 70-437 Szczecin, ul. Jagiellońska 86/6. Za datę złożenia reklamacji o której mowa w pkt 1 powyżej uznaje się datę stempla pocztowego lub datę wpływu wiadomości e-mail lub złożenia osobiście
Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać:
Nazwę firmy oraz imię i nazwisko uczestnika
Temat szkolenia, termin i miejsce realizacji
powód reklamacji wraz z uzasadnieniem
Zgłoszona reklamacja zostanie rozpatrzona przez Usługodawcę nie później niż w ciągu 14 dni kalendarzowych liczonych od momentu jej otrzymania. W uzasadnionych przypadkach czas ten może ulec wydłużeniu (np. konsultacje prawne, opinia rzeczoznawcy). O decyzji co do rozpatrzenia reklamacji usługodawca zostanie powiadomiony drogą pocztową i drogą elektroniczną
Możliwe formy rekompensaty w przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji:
całkowity lub częściowy zwrot kosztów usługi szkoleniowej
możliwość ponownego uczestnictwa w szkoleniu o tej samej tematyce w najbliższym możliwym czasie
rabat na kolejna usługę
inne – do uzgodnienia z klientem
Firma FORTIS zastrzega sobie prawo do pozostawienia reklamacji bez rozpatrzenia w przypadku gdy reklamacja zostanie złożona po przekroczeniu terminu, o którym mowa w pkt 1 powyżej lub będzie wynikać z nieznajomości postanowień niniejszego regulaminu.
Korzystania z urządzeń niespełniających minimalnych wymagań sprzętowych
Używania nieaktualnego oprogramowania lub przeglądarek
Posiadania łącza internetowego o przepustowości niższej niż wymagane minimum 5 Mbit/s
Braku wymaganego sprzętu audio (mikrofon, głośniki/słuchawki)
Postępowanie w przypadku Nieprzewidzianych sytuacji
W przypadku, gdy wykładowca nie może wykonać usługi w wyznaczonym terminie zgłasza ten fakt do biura firmy oraz podaje kolejne możliwe terminy realizacji. Pracownicy kontaktują się telefonicznie z uczestnikami zapisanymi na szkolenie i ustalają nowy termin szkolenia, najlepiej taki który odpowiada wszystkim uczestnikom. Zamiana wykładowcy, tzw. zastępstwo jest stosowane w naszej firmie w ostateczności.
W przypadku braku dostępności sali szkoleniowej w zaplanowanym terminie, następuje zmiana miejsca realizacji szkolenia. Pracownicy podejmują próbę znalezienia sali w hotelu o tym samym lub zbliżonym standardzie, w terminie pierwotnie zaplanowanym. Jeżeli sala rezerwowa nie zostanie znaleziona ustala się nowy termin szkolenia.
Bądź na bieżąco z naszymi szkoleniami
Zapisz się do naszego newslettera aby być na bieżąco z organizowanymi przez nas szkoleniami. Nie udostępnimy Twoich danych nikomu i będziemy pisać jedynie o wydarzeniach, które mogą Ciebie zainteresować.
🍪 Ustawienia plików cookie
Używamy plików cookie, aby zapewnić najlepsze doświadczenia na naszej stronie. Niektóre pliki cookie są niezbędne do funkcjonowania strony, podczas gdy inne pomagają nam zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z witryny oraz dostosować reklamy do Twoich preferencji.
FunkcjonalneZawsze aktywne
Te pliki cookie są niezbędne do funkcjonowania strony internetowej i nie mogą być wyłączone. Zazwyczaj są one ustawiane tylko w odpowiedzi na podejmowane przez Ciebie działania, które stanowią żądanie usług, takie jak ustawienie preferencji prywatności, logowanie lub wypełnianie formularzy.
Statystyki
Te pliki cookie pozwalają nam zliczać wizyty i źródła ruchu, dzięki czemu możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pomagają nam dowiedzieć się, które strony są najbardziej i najmniej popularne oraz zobaczyć, jak odwiedzający poruszają się po stronie.
Marketing
Te pliki cookie mogą być ustawiane za pośrednictwem naszej strony przez naszych partnerów reklamowych. Mogą być używane przez te firmy do budowania profilu Twoich zainteresowań i wyświetlania Ci trafnych reklam na innych stronach. Nie przechowują bezpośrednio danych osobowych, ale opierają się na unikalnej identyfikacji Twojej przeglądarki i urządzenia internetowego.