Wymagania techniczne

Sprawdź jakie warunki techniczne zapewnią Tobie spokojny udział w szkoleniu on-line

Aby zapewnić Państwu komfortowy i niezakłócony udział w naszych szkoleniach online, przedstawiamy poniżej niezbędne wymagania techniczne. Spełnienie tych warunków gwarantuje płynne uczestnictwo w zajęciach i możliwość pełnego skorzystania z oferowanych przez nas szkoleń.

Urządzenie do połączenia się z naszą platformą szkoleniową

Do udziału w szkoleniach online mogą Państwo korzystać z:

  • Komputera stacjonarnego
  • Laptopa
  • Tabletu
  • Smartfona

Rekomendujemy korzystanie z komputera stacjonarnego lub laptopa, które zapewniają najwyższy komfort pracy i pełną funkcjonalność podczas szkoleń interaktywnych.

System operacyjny i oprogramowanie

  • System operacyjny: Windows 10/11, macOS 10.14 lub nowszy, aktualne dystrybucje Linux
  • Przeglądarka internetowa: aktualna wersja Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari lub Microsoft Edge
  • Zalecamy regularne aktualizowanie systemu operacyjnego i przeglądarki internetowej
  • Do wzięcia udziału w szkoleniu nie jest wymagane instalowanie dodatkowego oprogramowania

Łącze internetowe

  • Minimalna przepustowość łącza internetowego: 5 Mbit/s
  • Zalecana przepustowość: 10 Mbit/s lub więcej
  • Stabilne połączenie internetowe, unikanie miejsc w których jest słaby zasięg WiFi lub sieci komórkowych (w przypadku internetu mobilnego)

Sprzęt audio-wideo

  • Mikrofon: wbudowany lub zewnętrzny (niezbędny do aktywnego uczestnictwa)
  • Głośniki lub słuchawki
  • Kamera internetowa: opcjonalnie, zalecana przy szkoleniach wymagających interakcji z prowadzącym

Wskazówki na czas udziału w szkoleniu

  1. Przed szkoleniem proszę zamknąć wszystkie niepotrzebne aplikacje i karty przeglądarki.
  2. Tymczasowo wyłączyć programy, które mogą obciążać łącze internetowe (np. Messenger, Outlook, programy do synchronizacji w chmurze).
  3. Wstrzymać lub zatrzymać pobieranie plików podczas trwania szkolenia.
  4. Zalogować się do platformy szkoleniowej 10-15 minut przed rozpoczęciem zajęć, aby sprawdzić poprawność działania sprzętu.
  5. Mieć przygotowane materiały szkoleniowe, które przysłaliśmy mailem dzień przed szkoleniem.

Wsparcie techniczne

W przypadku problemów technicznych prosimy o kontakt pod adresem e-mail: szkolenia@fortis.szczecin.pl lub pod numerem telefonu: +48 721 350 300

Bądź na bieżąco z naszymi szkoleniami

Zapisz się do naszego newslettera aby być na bieżąco z organizowanymi przez nas szkoleniami. Nie udostępnimy Twoich danych nikomu i będziemy pisać jedynie o wydarzeniach, które mogą Ciebie zainteresować.